امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

عاشقانه های من برای فرزندم

فرشته کوچولوی ما امروز بزرگتر میشه...

1392/8/22 19:46
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی مامانی و بابایی!

عزیزم تو امروز وارد 15 هفتگی شدی ،یعنی امروز 105 روزه که  همدم لحظه های منی...

میخوام برات بنویسم که توی این هفته چه شکلی میشی.خوشمزهخوشمزهقلب

تربچه مامان، الان 10 سانتی متر قدشه و80 گرم وزنش.عزیز مامان تو الان قدرت دم و بازدم داری و میتونی تمام عضلات و مفاصلتو حرکت بدی.

چشمای قشنگ وروجک من با اینکه هنوز بسته است ولی به نور حساس شدن و به نورهای شدید واکنش نشون میدن.

الان حس چشاییت کم کم داره شکل میگیره.توی این هفته شیطون تر شدی و میتونی بچرخی و حلقه بزنی وتنهایی با خودت بازی کنی...

فدات بشم که بهترین هدیه خدایی برای ما.هستی و وجودتو مدیون مهربونی خدا هستیم...

اینم عکس مسافر کوچولوی ما...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیرا
21 آبان 92 20:34
سلام مامانی خدا فرشته کوچولوی نازتو برات نگه داره. مراقب خودتو نی نی خوشملت باش سلام عزیزم.ممنونم خانمی.امیدوارم مسافر کوچولوی شما هم به سلامت به دنیا بیاد...
nini khoshgele
23 آبان 92 1:03
وااااااااای عزیزم چقدر پراحساس مینویسی واقعا میشه توی نوشته هات حس مادری رو دید ایشاالله فرشته کوچولوت به سلامتی به دنیا بیاد سلام عزیزم.من هر چقدر هم که بنویسم نمیتونم اون حس قشنگی رو که دارم بیان کنم.از لطفت ممنونم...
مامان بردیا
25 آبان 92 16:55
جیگـــــــــــــــــــــــــــرىشو
مامان ایمان جون
28 آبان 92 9:24
ای جاااااااااااااااااانم دستشو نگاه
عمه جون نرگس
2 آذر 92 22:25
عمه فدات بشه مامانتو اذيت نكني يه وقت.باسه بوس بوسي؟ واست اسباب بازي گرفتم گذاشتم تو كمدم.منتظرتم. سلام عمه جون.دلمون واست تنگ شده بود.چقدر دیر به ما سر زدی. مرســـــــــــــــــی.بوووووووووووووووووس
مامان مونس
9 آذر 92 1:05
وای خدای من ؛من دوتاشونو دارم اونا هم الان همین اندازه ای اند.خدا واست حفظش کنه مامانی
مامان نازنین جون
11 آذر 92 23:02
الهههههههههههههههی!!!!!!!!!!!!!!!! مثل اینکه خیلی بازیگوشه چون خجالت میکشه نگات کنه