امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

عاشقانه های من برای فرزندم

سلامی دوباره

1393/1/7 15:58
646 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک من،سلام عزیزک من،خیلی وقت بود که بهت سر نزده بودم حالا اومدم با یک عالمه خبرای خوب...

                               

                                 

اولین خبر اینکه،بالاخره با مرخصی مامانی موافقت شد،حالا من و پسرم میتونیم این روزهای آخرو در آرامش سپری کنیم.(آخه محیط کار من پر بود از استرس و هیاهو..)

دومین خبر اینکه،خاله مریم هم نی نی دار شده...

گل پسر مامان دعا کن نی نی خاله مریم به سلامتی به دنیا بیاد...

خبر بعدی اینکه،اول فروردین عروسی عمه نرگسه...

اما مهم ترین خبر اینه که :

من و بابایی حسابی خونه رو تمیز و خوشگل کردیم و منتظریم که شازده پسرمون نزول اجلال کنن و چشم مارو به جمال خودشون منور کنن.اینم عکس وسایل شماست امیر علی من...

این سوغات مادرجونه از کربلا :

                   

هدیه خاله زهره واسه گل پسرم:

            

اینم بقیه لباسهای امیر علی عزیزززززززززززززم:

             

               

 

              

ساک وسایل گل پسرم:

کفش و جوراب واسه پاهای بلوری پسرم:

              

وسایل بهداشتی وروجک من:

سرویس خواب آقازادمون:

                        

سرویس حوله تربچه من:

اینم عکسهایی از کمد و وسایل شازده پسرمون:

                

                            

                                   

پسرک شیطون من که امروز وارد هفته سی و سوم شده ،جدیدا خیلی بلا شده و با تکونهاش زلزله به پا میکنه و من و بابایی رو روز به روز بیشتر عاشق خودش میکنه...

                             شاه نشین چشم من،تکیه گه خیال توست

                             جای دعاست شاه من، بی تو مباد جای تو...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ایمان جون
28 اسفند 92 11:34
چه همه لباس گرفتی , باریکلا اون لباسی که دوستت براش خریده خیلی نازه , خوش سلیقه ستا چقدر اون قسمتی که برای نی نی آماده کردی باحاله , خیلی ناز شده ایشالا امیر علی جونت به سلامتی به دنیا بیاد و به مبارکی استفاده کنی قابل نداره.چشماتون قشنگ میبینه. از وقتی اینارو چیدم انتظار سخت تر شده. پسرمو تو همشون تصور میکنم.
فاطمه
16 فروردین 93 11:03
سلام عاطفه جان سیسمونی امیرعلی گل پسرت مبارک باشه خیلی قشنگه انشالله به سلامتی به دنیا بیاد.مرخصی خوش بگذره مرسی عزیزم.سلامت باشین.همین که از محیط پر استرس بیمارستان دوریم به من و پسرم خوش میگذره.انشالله نصیب شما هم بشه...
زهره
16 فروردین 93 14:55
سلام عزیزم یه هدیه ناقابل ارزش گذاشتن تو وبلاگ رو نداره سیسمونیش خیلی قشنگه انشالا به سلامتی دنیا بیاد هر چه از دوست رسد نیکوست... چشمات قشنگ میبینه خانمی.
مامانی
14 اردیبهشت 93 18:08