امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره

عاشقانه های من برای فرزندم

اسم و رسم...

1392/11/6 15:34
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلایی من ،سلام شازده کوچولوی من ،سلام...

پسر گلم مطالب قبلی دل نوشته های من بود برای تو ولی حالا که یک پارچه آقا شدی می خوام مرد و مردونه با خودت صحبت کنم و مخاطبم فقط تو باشی ،فقط تو...

                      

چندتا خبر دارم برای گل پسرم..

اول اینکه بهت تبریک میگم اول بهمن ماه وارد هفت ماهگی شدی.حالا قدت 34 سانتی متر و وزنت 680 گرمه.پوستت کم کم داره صاف میشه.

حالا دیگه گاهی نوازشم میکنی گاهی هم مشت و لگد میزنی و با مامانی حسابی بازی می کنی...

                                                       

دومین خبر اینکه بالاخره فینال جام اسامی برگزار شد و من وبابایی اسم آقازاده رو انتخاب کردیم.

بعد از قرعه کشی های متعدد،اسامی مختلفی رو گذاشتیم داخل سوره حضرت یوسف(ع) و سه بار برداشتیم و هر سه دفعه یک اسم دراومد و اون ،امیـــــــــــــــــــــــــــرعلــــــــــــــــــــــــی بود.

علاوه بر اون ما نذر کردیم که انشاالله اگر صحیح و سالم به دنیا بیای اسمتو بذاریم امیـــــــــــــــــرعلـــــــــــــی تا راه و رسم زندگیت هم علوی باشه.

خلاصه اینکه حالا تو شدی امیر علی مامانی و بابایی...

امیر علی من،ماههای آخر سخت میگذرن چون من تو رو لمس می کنم و بی صبرانه منتظر لحظه ای هستم که گرمای وجودت رو به دستان من هدیه بدی و این بزرگترین پاداش برای نه ماه انتظار منه...

 

                                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بردیا 
6 بهمن 92 23:06
ایشالا نامدار باشه
مامان بردیا 
6 بهمن 92 23:07
هفت ماهگیت مبارک ممنون عزیزم
مامان بردیا 
6 بهمن 92 23:08
خانمی بااحساس مواظب خودت باش
خاله مریم
7 بهمن 92 17:27
سلام آبجی کوچیکه. هفت ماهگیت مبارک. برات خوشحالم و امیدوارم به زودی و به سلامتی انتظارت به سر بیاد.راستی تاریخ بالای وبلاگتو درست کن. سلام.مرسی عزیزم.
ساره
7 بهمن 92 20:03
سلام مامانی عزیز...لحظه های قشنگ و تکرار نشدنی هستن این لحظات ...نهایت لذت رو ببر از این لحظه ها....تازه وقتی کوچولوت رو لمس کردی و باهاش انس گرفتی با خودت میگیتو با این همه شیرینی توی دل من بودی و من نمیدونستم ......خیلی شیرینه .....ان شائالهه به سلامتی به دنیا بیاد. سلام خانمی.دوست دارم زودتر اون لحظه شیرین رو ببینم.
مامان برديا
11 بهمن 92 11:46
مامان امير علي خوبي؟؟؟اين هفته نشد ببينمت.مواظب خودت باش سلام.خوبم عزیزم.ایشالله این جمه منتظرتونیم.
مامان نازنین جون
13 بهمن 92 1:38
سلام عزیزم هفت ماهگیت مبارک
مامان ایمان جون
13 بهمن 92 10:28
مبارک باشه , به سلامتی داره کم کم تموم میشه انتظارت ایشالا خوش قدم باشه و خوشنام مرسی خانمی.
فاطمه شمس آبادی
21 بهمن 92 20:53
سلام عاطفه جان اسم قشنگیه مبارک باشه بالاخره پسرگمنامت نامدارشد. سلام عزیزم.ممنون.بالاخره از بی هویتی در اومد...
زینب کریمی
26 بهمن 92 23:16
سلام دوست عزیزم،ایشالله همیشه و همیشه سلامت باشی و امیر علی به سلامتی به دنیا بیاد.الان که دارم این متنو برات می نویسم گریم گرفته که چند روز دیگه بیشتر پیش ما نیستی و از اورژانسمون میری،خاطراتی که باهت داشتمو هیچوقت فراموش نمی کنم و همیشه دوست خواهم داشت، دلم برات تنگ میشه. سلام خانمی.ممنون عزیزم.منم لحظات قشنگی باهات داشتم که فراموش نشدنی هستن....
زهره
16 فروردین 93 15:13
سلام بابای جوجه طلایی لطفا روزشمار بالای صفحه رو درست کنین با این حساب الان امیرعلی باید ریش و سبیل هم داشته باشه چند دفعه درستش کردیم ولی فایده نداره.پسرم واسه خودش مردیه الان.