امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

عاشقانه های من برای فرزندم

تلنگر عشق...

1392/10/11 14:34
582 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردانه من ،سلام گل پسر من...

دلم برایت تنگ است ای عشق و هستی من،دلم بی تاب دیدن توست ای امید زندگیم....

                                       

  

                     

فرشته کوچک من! من با تصور تبسم تو با گذر کند زمان می جنگم .تصویر لبخند تو را قاب گرفته ام و بر طاقچه دل تنگی ام نهاده ام شاید مرهمی باشد...

 

هفته هاست که تو در سکوت به تلاطم قلب من می نگری و هیچ پاسخی به نجوای دلم نمی دهی،ولی امروز بعد از 21هفته سکوت را شکستی و بهترین پاسخ را به انتظار و دلتنگی من دادی.من امروز ناب ترین تجربه زندگیم را حس کردم. لمس حرکاتت مرا یک قدم به حس بودنت نزدیکتر کرد.

مهربان کودک من! تمام هستی ام را برای داشتن نوازش هایت فدا می کنم.دست نوازشگر تو، روح بی قرارم را به ساحل آرامش رساند.

                          

 

 

 

کاکل زریه مامان امروز وارد 22 هفتگی شد.

الان گل پسر مامانی و بابایی 28 سانتیمتر و 450 گرمه.لبهای خوشگلت کامل شده و ریشه دندونات در حال تشکیل شدنه.

چشمای مهربونت بزرگتر شدن.ابرو ها و پلکهات سر جاشون قرار گرفتن.

پسرم تو الان یک آدم کاملی فقط یک کم سایزت کوچیکه...

 

اینم عکس بزرگ مرد ما...

 

 

 

                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله مریم
11 دی 92 19:44
سلام مامان کوچولو. چه ذوقی داره درک وجود ی زنده در خود. امیدوارم به لگدزدنش ادامه بده و کور و کبودت کنه که دیگه یادت نره. مواظب خودت باش. سلام خاله جون، کار از لگد گذشته الان دیگه دست به یقه شدیم
مامان بردیا
13 دی 92 15:11
خوشحالم که این لذت بینظیرو تجربه میکنی.واقعا این حس زیبا با هیچ حسی برابری نمیکنه.گلم توی این روزهای قشنگت دعا کن همه ی آرزومندا به لذت این لحظه هات برسن
مامان بردیا
13 دی 92 15:12
خانمی قدر این روزها رو بدون که وقتی اومد بیرون خواب و آىامت به جای دوری فرار میکنه
مامان ایمان جون
14 دی 92 13:12
چه عجب تنبل خان یه خودی نشون داد مبارک باشه , خیلی حس قشنگیه من بر عکس تو احساس میکنم از همین الآن داره تکون میخوره , توهمه دیگه کاریش نمیشه کرد خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی مواظب خودت باش
ژاله مامان آیدا
21 دی 92 13:28
عزیزم خوشحال میشم یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز اتاق نی نی ، گیفت تولد ، گیف دندونی ، تل ، ..... هر کدی دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار آدرس ایمیل یا وبتم برام بزار قربونت ژاله
فاطمه شمس آبادی
21 دی 92 20:28
سلام عاطفه جان مبارکت باشه احساس قشنگیه انشالله هرچی زودتر انتظارت تموم بشه وبلاگتو تا کی میخوای ادامه بدی بعدازتولدشم مینویسی؟ اسم پسرکاکل زریت رو انتخاب نکردی؟ سلام عزیزم.مرسی.تا هر وقت بتونم برای گل پسرم می نویسم. برای اسمش هنوز به نتیجه نرسیدم.
مامان نازنین
24 دی 92 14:05
خوشحال شدم از اینکه این حس رو تجربه میکنی ...قدر این روزها رو بدون خیلییییییییییی حس قشنگیه
مامان برديا
2 بهمن 92 19:25
آپم Ok