امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

عاشقانه های من برای فرزندم

این روزها...

1392/10/1 13:36
653 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بی قرار و بی تابم ،این روزها دلگیر و دلتنگم ، این روزها...

نمی دانم غروب پاییز است که بر تار زندگیم آهنگ غم می نوازد یا غبار انتظار بر آینه دلم نشسته که بغض رهایم نمی کند...

 

                         

 

 

                           

عشق بی کران من ،من برای وصل تو تمام فصلهای جدایی را یکی پس از دیگری از راهی که به تو ختم می شود، برمی دارم تا تو را در آغوش بگیرم.

من با آفتاب سوزان تابستان ،با زردی و حزن پاییز جنگیدم و اینک سردی زمستان آخرین فصل جدایی ماست . امروز شروع آخرین فصل از کتاب انتظار ماست.

پسر نازنینم که سنگ صبور منی ،همدم لحظات سخت و شیرین منی. تو اکنون در دستان فرشتگانی و در آغوش خدا،دعایمان کن تا شیرینی وصال را تجربه کنیم، دعایمان کن...

                                                                                                                                     

 

 

کودک بهاریم، فصل تو فصل زندگی است، تو وقتی می آیی که زمین با فرشی از گل منتظر توست ،تو وقتی می آیی که گلها و درختان برای استقبال از تو قد برافراشته اند.

تو فرزند بهاری ،فصل رویش و بالندگی ،فصل طراوت و سرسبزی.

تو در سایه سار لطف خدا و در ودریای مهر بی کرانش از هر گزندی در امانی...

بزرگ مرد کوچک من، امروز اول دی ماه است.شروع زمستان و پایان پنج ماهگی تو.از فردا ششمین ماه هستی ات آغاز می شود.

عزیزم شش ماهگیت مبارک...

                                                              

و این هم تصویر تو در آغاز شش ماهگی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان مهرداد
2 دی 92 10:46
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه. مطالبی که می نویسی خیلی با احساسه. خوش به حال گل پسرت که همچین مامانی داره .
خاله مریم
3 دی 92 11:30
سلام. واقعا قشنگ نوشتی ،البته تو این طبع نویسندگی رو از قدیم داشتی. خوشحال باش که روزهای انتظارت دارن به پایان می رسن و بیشتر قدمها رو برداشتی. چیزی تا لحظه موعود نمونده. سلام آبجیجون.مرسی.ولی اینا که نوشتم نصف احساسات واقعیم هم نبود.آدم که منتظره احساس میکنه زمان هم باهاش لج میکنه و نمیگذره...
مامان بردیا
4 دی 92 9:07
مبارک باشه ایشالا به سلامتی این وروجک زوتد بیاد ببینیمش ایشالله، من که صبرم داره تموم میشه.
مامان ایمان جون
4 دی 92 11:13
شش ماهگیت مبارک نی نی کوچکولو خب به سلامتی بیشتر راهو رفتی دیگه چیزی نمونده , داره انتظار تموم میشه
مامان ایمان جون
4 دی 92 11:13
راستی من عاشق نوشتنتم , خیلی قشنگ مینویسی ای ول لطف داری عزیزم.کسی منو کشف نکرده هنوز...
مامان نازنین جون
5 دی 92 1:12
6ماهگیت مبارک نی نی کوچولودمت گرم خیلی قشنگ مینویسی مرسی مامان نازنین جووون. قابل نداره،حس مادریه دیگه...
مامان خانمی
5 دی 92 11:37
سلام عزیزم امیدوارم حال خودت و کوچولوت خوب خوب باشه اگه برات ممکنه به وبلاگ من و پسر کوچولوم یه سری بزن.خوشحال میشیم منتظرتیم سلام مامان محمد جاد.وبلاگت خیلی قشنگ بود...
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
6 دی 92 13:25
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین -صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید آنلاین http://ninimart.ir/
فاطمه شمس آبادی
7 دی 92 23:30
سلام دوست خوبم وجود حس قشنگ مادرانه در وجودت را تبریک می گویم امیدوارم فصل بهار فصل شکفتن کودک بهاریت بهترین ها برای تو و کودک گمنام ات و پدرش رقم بخورد. عشق مادرانه ات مبارک
زهره
16 فروردین 93 15:10
سلام عاطفه جونی من با نوشتن های تو خیلی خاطره دارم مخصوصا نوشته های طنزت استعداد خوبی داری امیدوارم امیرعلی هم به خودت بره ممنون زهی جوووووووووووون.