امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 16 روز سن داره

عاشقانه های من برای فرزندم

روز های شیرین با تو بودن...

1393/3/8 13:17
775 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم بهار امسال سرسبزترین بهار بود برای من و بابایی چرا که زیباترین گل دنیارو برامون به ارمغان آورد. گل پسرم حالا که میتونم با دستام لمست کنم و تو رو در آغوش بگیرم میفهمم که بهشت زیر پای مادر نیست بلکه تو دستهای مادره...

اولین شبی که تو اومدی پیش ما شب خاطره انگیزی بود.تا صبح من و بابایی هر یک ساعت با صدای گریه تو بلند میشدیم و با سرنگ بهت شیر میدادیم،آخه تو نمیتونستی خودت شیر بخوری هنوز ضعیف بودی. چند روز بعد فهمیدم شیرم اینقدر رقیقه که شما سیر نمیشی که با نظر پزشک شیرخشک به شیر من اضافه شد.

خدارو شکر تو در کل پسر آرومی هستی که فکر میکنم تاثیر سوره والعصره که من تو دوران حاملگی زیاد میخوندم.

19 اردیبهشت وقتی 10 روزه بودی مادربزرگ برای اولین بار حمامت کرد و بند نافت هم افتاد. عصر همون روز برای اولین بار بردیمت حرم امام رضا(ع).

27اردیبهشت وقتی 17 روزه بودی ختنه شدی.

امروز 8 خرداده و شما 30 روزه شدی،وزنت شده 3800 گرم.روز به روز شیرین تر میشی.توجهت به اطراف بیشتر شده. وقتی حرف میزنیم به صورتمون خیره میشی و من عاشق اون نگاههای معصومانه تو ام.

این هم عکسای امیر دل مامانی و بابایی در 30 روزگی:

         

                                            

           

            

                 

                       

          

                    

           

                                  

         

     

 

        

                 

 

پسندها (2)

نظرات (0)