امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم10 سالگیت مبارک

عاشقانه های من برای فرزندم

چهار ماهه شدی عزیزکم...

1393/6/12 17:59
964 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک عزیزم ! دهم شهریور ،شروع پنجمین ماه از زندگی توست. توی یک ماه گذشته کارهای زیادی یاد گرفتی که من و بابایی رو شگفت زده کردی...

این قدر شیرین و دوست داشتنی شدی که همه عاشقتن...عمو ها و دایی ها و خاله ها وعمه ها...

امروز پسر خالت مصطفی که چهار سالشه به من گفت:خاله،چرا من امیرعلی رو اینقدر دوست دارم؟؟!!

زهرا دختر داییت،به خاطر تو یک هفته پیشمون موند تا با تو باشه...

توصیفی که بیشتر اطرافیان در مورد تو میگن اینه که نگاهت خیلی بزرگتر از سن و سالته و خیلی معنی داره،جوری که آدم از نگاهت خجالت میکشه.

از شیرین کاریهات بگم که:

-هر وقت به پشت روی زمین میذارمت ،سریع با یه حرکت میچرخی و به شکم میخوابی...

-مدل خوابیدنت عوض شده و بیشتر به پهلو میخوابی...

 

 

                                

 

 

 

-جدیدا خنده هات تبدیل به قهقهه شده و خیلی هم قلقکی هستی...

 

 

 

-تسلطت به دستات بیشتر شده و هرچی بهت میدم میبری سمت دهانت و زبون میزنی...

 

 

 

-خیلی شکمو هستی و هروقت ما غذا میخوریم آب از لبات سرازیر میشه،جوری که غذا از گلومون پایین نمیره و کوفتمون میشه!!!

-مدل شیر خوردنت عوض شده و کلی ادا در میاری تا شیرتو بخوری...

 

 

 

                     

 

 

-اینجا سه ماه و ده روزته که تونستی به پشتی تکیه بدی و مثل مــــــــــــــــرد رو پای خودت وایستی...

 

 

 

 

-این عکس بعد از حموم کردنته که روسری سرت کردی و شدی حاج خانوم...

 

 

 

راستی 10 شهریور واکسن چهار ماهگیتو نوش جان کردی،بمیرم برای پسرم که این قدر پات درد میکرد که نمیتونستی تکونش بدی و تا صبح تو درد میکشیدی و من...

بزرگترین پیشرفتت توی این ماه این بود که:

امروز وقتی داشتی میخندیدی یه مروارید خوشگل توی دهانت بود ،گل پسر مامان توی چهار ماهگی دندون دار شده...(حالا حتما بجای شیر ،چلوکباب میل داری!!!)

                                                        

 

            

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان بردیا
17 شهریور 93 18:41
وااااااااااااااااای من فدای اون قهقه هاش
مامان بردیا
17 شهریور 93 18:42
جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگر حاج خانوم میشدی هم دلبری بودیا ایشالله بچه بعدی که نه،ولی بعدیش حاج خانومه
مامان بردیا
17 شهریور 93 18:43
مامان خانم زندایشو جا انداختی که عاااااااااااااااااااااااااااشقشه من شمارو جزء خاله هاش حساب کردم عزیزم...
مامان بردیا
17 شهریور 93 18:44
خداییش بچه به این آرومی و خندونی نداشتیم تو فامیل صددرصد به باباش رفته فقط باباش!!!!
مامان نازنین جون
18 شهریور 93 0:41
مبارررررررررررررررررکه عزیزم پس یه آش دندونی افتادیمبوسسسسسسسسسس واسه امیر علی که یک پا مردی شده واسه ی خودش ممنونم عزیزم.صد در صد،بدون آش که نمیشه....
زندگی از آ...تا...ی
13 مهر 93 12:49
سلام دوست عزیز عید قربان بر شما مبارک باد از آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، شیرینی پزی، خانه داری، درمان های خانگی،هنرهای دستی، بیماری های زنان و مشاوره ی خانواده و ازدواج در سایت زندگی از آ...تا...ی. با لینک کردن سایت برای همیشه به مفیدترین مطالب لازم برای زندگی دسترسی داشته باشید.