امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

عاشقانه های من برای فرزندم

اولین دیدار...

1392/8/26 13:27
607 بازدید
اشتراک گذاری

هستی من،ما در امتداد زمان برای دیدن ولمس وجودت عاشقانه منتظر بودیم.انتظاری از جنس امید ...

 

بالاخره در آن روز به یاد ماندنی،1392/7/1 من برای انجام اولین سونوگرافی حین بارداری به ساختمان پارسیان رفتم.گویی زمان متوقف شده بود و قلب من دیگر یارای تپیدن نداشت.

در ساعت 21نوبت دیدار فرا رسید و من سر از پا نمی شناختم.

صفحه مانیتور پزشک کاملا سیاه بود،در آن ظلمات ستاره ای سوسو میزد و قلبی زندگی را فریاد می زد، و دکتر گفت:این جنین شماست که شش هفته سن دارد...

ستاره زندگی ما!

تو روزنه امیدی در آسمان زندگی ما که وجودت عاشقانه های ما را افزون کرد.

از اینکه خداوند ما را لایق میزبانی گوهر گرانبهایی چون تو کرد رو به آسمان می کنیم و با تمام وجودمان خدا را شکر می کنیم.

و این یادگار اولین دیدار....

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بردیا
18 آبان 92 19:31
چقــــــــــــــــــــــــدر با احساس نوشتی عزیزم


اين احساساتو مديون وجود جوجمون هستم.براي سلامتي جوجم دعا كن...
مامان بردیا
18 آبان 92 19:32
برای دیدن این کوچولوی شما لحظه شماری میکنم


سلام مامان برديا جون.من كه مردم از انتظار.نميدونم چرا زمان قصد گذشتن نداره...
m.movahed
19 آبان 92 6:01
سلام مبارک باشه عزیزم بارداریت از سایت من دیدن کن


سلام. ممنون از لطفتون.آدرس سايتو برام بنويسين.
م.موحد
19 آبان 92 18:53
سلام یه عالمه کار نمدی دارم برا نینیت بیا ببین

دوستان خوبم برای دیدن کارها در وبلاگ : http://namadi.blogfa.com و برای سفارش میتونید از ایمیل و یا از طریق شماره 09122204496 تماس حاصل فرمایید


سلام.در اسرع وقت به وبلاگتون سر میزنم.
زهره
20 آبان 92 20:06
مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد مرسی زهره جون.خیلی شعرت قشنگه.تا حالا اینجوری به خودم نگاه نکرده بودم...
بافتنی یکی یدونه
21 آبان 92 11:06
سلام خسته نباشید وبلاگتون خیلی زیباست میشه منو به اسم فروشگاه بافتنی یکی یدونه لینک کنی و یدونه خرید کوچلو بکنی ممنون میشم سلام.دوست عزیزم لینکت کردم...