امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 17 روز سن داره

عاشقانه های من برای فرزندم

سوگلی ما پنج ماهه شد...

1392/9/4 18:19
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترین عاشقانه زندگیم ،سلام رویایی ترین آرزویم،سلام...

چهار ماه گذشت...

چهار ماه گذشته که مهتابی ترین ماه های زندگی ما بود سخت و شیرین گذشت...

سخت بود، چون با طعم انتظار آمیخته شده بود و شیرین بود، چرا که تک تک ثانیه هایش با حس بودنت رویایی شده بود.

امروز ١١٢ روز و ٢٦٨٨ ساعت و ١٦١٢٨٠ثانیه است که زندگی ما در رویای با تو بودن سپری میشود،رویای تو بهترین تجسم بودن است،بهترین آوای عشق و انتظار...

دست مهربانی خداست که تو را حفظ می کند و لطف بی کران اوست که آسمان زندگیمان میزبان ستاره درخشانی چون تو  است....

ستاره امید من پنج ماهگیت مبارک...ماچماچماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله مریم
4 آذر 92 10:53
سلام.پنج ماهگیت و نزدیکتر شدنت به پایان انتظار مبارک
مامان ایمان جون
4 آذر 92 12:14
مامان بردیا
4 آذر 92 17:57
جوووووووووووووووووووونم.خدا حفظت کنه
مامان بردیا
4 آذر 92 17:59
دوستت دارم خواهر با احساسم
ساره
4 آذر 92 23:40
سلام دوست خوبم .به سلامتی عزیزم .مبارک باشه مامانی مهربون .ان شاءالله به سلامتی این نه ماه رو بگذرونی و کوچولوی نازتو بغل بگیری .واسه منم دعا کن عزیز...یه چند روز دیگه نی نی کوشولوم به دنیا میاد .با اجازه لینکتون کردم که پیگیر احوالتون باشم .خوشحال میشم اگه مایل به تبادل لینک باشید . سلام خانمی.ممنون از لطفت.خوش به حالت که انتظارت داره تموم میشه.منم لینکتون کردم.منتظر عکسای نی نی خوشگلتون هستم...
مامان نازنین زهرا
5 آذر 92 23:38
خداحفظش کنه مرسی عزیزم.
مامان دوفرشته
6 آذر 92 10:44
ایشالله به سلامتیخداحفظش کنه
مامان مونس
8 آذر 92 0:38
ممنون دوست خوبم که سر زدید خواهش میکنم عزیزم..
mahsa
14 آذر 92 16:00
سلام. از فروشگاه عروسکهای بافتنی من دیدن کنید. مطمئنم خوشتون میاد. شاید برای سیسمونی لازمتون بشه. عروسکهای بافتنی با قابلیت شستشو. در رنگهای متنوع و به سلیقه شما.
عمه نرگسي
18 آذر 92 22:06
جيجر عمه شنيدم گل پسري. مباركه.انشاا... دوماديت عمه جون. بووووووووس مرسی عمه جووووووووووون.بوووووووووووس.