امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم10 سالگیت مبارک

عاشقانه های من برای فرزندم

بدون عنوان

1393/9/12 16:00
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل همیشه بهار من...بوس

خوشگل مامان دهم آذرماه 7 ماهه شد.

حالا پسرم غذا میخوره،سینه خیزو در حد تیم ملی بلده و روروءک سواره ماهریه.

خیلی وروجک شدی،من و بابایی از پس شیطنتهای تو برنمیایم...

عاشق این هستی که بری آشپزخونه و پیازارو بریزی بیرون و به من نگاه کنی تا بیام دنبالت...

اصلا با اسباب بازیهات بازی نمیکنی ،دایم توی کابینتی و با کفگیر و ملاقه ها بازی میکنی...

همیشه یا توی کشوی لباسهای منی یا کشوی لباسهای خودت که بهمشون بریزی.

خلاصه خیلی شر شدی و بیشتر از اون بانمک و دوست داشتنی...

من و بابایی اندازه تموم دنیا دوست داریم عزیزکم...

 

                         

 

این هم گلچین عکسهای قشنگت در هفتمین ماه زندگیت...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دختردایی جون
24 آذر 93 19:40
عالیه.ازطف من بووووووووووووووووووووووووووووسش کن.فعلا ممن.ن دختر دایی عزیزم.