امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم10 سالگیت مبارک

عاشقانه های من برای فرزندم

کاکل زری مامان 8 ماهه شد...

1393/10/10 19:17
591 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم دهم دی ماه  8 ماهه شد.

عزیز دل مامان روز به روز شیرین تر میشه و خواستنی تر.توی این ماه مهارتهای زیادی رو یاد گرفتی.

- گل پسر مامان یاد گرفته دست بزنه.(قربون اون دستهای بلوریت بشم من)

-سینه خیز رفتنو خیلی حرفه ای یاد گرفته.(سینه خیز سرعتی ،عبور از مانع و...)

-دد ،بب ،ام ،مام و... به دنیای واژگان پسرم اضافه شده و حالا میتونه با ما صحبت کنه.

- عاشق تاب بازیه...

 

             

 

 

- میتونه خودشو به پشتی بگیره و بلند بشه و چند قدمی هم کنار پشتی راه بره.

 

 

        

 

 

- ژستهای با نمک میگیره و دایم ادای باباشو در میاره.(فدات بشم حاج آقا)

 

        

 

 

- عاشق رانندگیه.(عاشقتم وروجک من)

 

   

 

 

 

- اینجا هم روز شهادت امام رضا (ع) اس که من و پسرم و بابایی رفتیم حرم.

 


 

         

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان بردیا
12 دی 93 12:25
عزززززززززززززززززززززیزم فدای اون ژستای حاج آقاییت بشم من
مامان بردیا
12 دی 93 12:26
عاشق خنده هاتم عسلی.خدا واسه مامان بابا حفظت کنه
دختردایی جون
2 بهمن 93 19:40
عشق کوچولویه من چقد خوشگله.عکساش عمه جون خیلی قشنگن.ازطرف من بوسش کن فعلا بای سلام عزیزم.ممنونم.
ثنا کوچولو
8 بهمن 93 14:19
سلااااااام خاله مامانت چه وب نازی برات درست کرده . با اجازه لینکتون میکنم.بوووووووووس