امیرعلی عزیزمامیرعلی عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 18 روز سن داره

عاشقانه های من برای فرزندم

طنین زندگی...

1392/8/26 13:27
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلایی مامان!!!

امروز روز موعود بود،مدتها بود برای شنیدن این ترانه که بهترین ترانه زندگی هر مامانیه لحظه شماری میکردم.

٦/٨/١٣٩٢ - سونوگرافی مهر (دکتر دواچی)...

بعد از یک انتظار طولانی بالاخره در ساعت 21 منشی پزشک اسم منو صدا زد و من با قلبی که دیگر نمیزد بلکه می کوبید و نفسی که جرات بیرون آمدن نداشت وارد اتاق شدم. شور و اشتیاق در چشمان مصطفی که حس پدر شدنش به باور تبدیل شده بود،موج میزد.

قشنگ ترین لحظه زندگی ما بود وقتی دکتر صدای قلب پاکت رو برای ما پخش کرد و حرکات دست و پای کوچلوتو به ما نشون داد.

عزیزم تو امروز وارد هفته دوازدهم زندگی شدی.الان دست و پای بلوری داری و به اندازه یک لیموترشی و 15گرم وزن داری.چهره زیبای تو  تازه شبیه یک آدم شده و الان میتونی لذت حرکت رو تجربه کنی گرچه هنوز من از درک و لمس حرکات تو عاجزم.

و این دومین عکس فرشته کوچولوی ما...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره
20 آبان 92 20:00
سلام تبریک میگم هم به خاطر نی نی تون هم به خاطر خوشحالیتون خیلی خوشحال شدم وبلاگ جالبی دارین البته اگه از دوز احساساتتون کم کنین فکر کنم بهتر باشه سلام بهترین دوست من.دلم برات یه ذره شده.خیلی به ما سر بزن.از نظراتت ممنونم دوست گلم.
مامان بردیا
20 آبان 92 20:13
عزیزم قدر تک تک ثانیه هاتو بدون .واقعا تکرار نشدنیه...امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی مرسی خانمی.سخت وشیرینه ، ثانیه ها نمیگذرن.دعا کن این دوره به سلامتی به پایان برسه.
مامان ایمان جون
20 آبان 92 20:51
واااااای عزیزم بهترین روزهای عمر هر مادری همین روزهای بارداریه,درسته که خیلی دیر میگذره ولی بینهایت شیرینه,مخصوصا از وقتی که شروع میکنه به حرکت کردن ,دیگه اون موقع محشره ایشالا نی نی به سلامتی به دنیا بیاد دعا کن زودتر لذت حرکاتشو بچشم.سخته چشم انتظاری.
مامان ایمان جون
20 آبان 92 20:53
راستی خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگ و با احساس نوشتی تو واقعیت یه جور دیگه ای هاااااااااااااا ممنون خانمی.عوارض بارداریه دیــــــــــــگه!!!